anniversary :)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 5 November 2011

denda ! :)

haii bloggg :) lame tak update kau kan? haha. hm, nak tao smething tak? tme mase hary ape ea, kitaorgg batch form 2 kena denda. hoho. ktaorgg kena starjump sbb balek prep awal. haha, budak jahad mmg mcm ny. memey arr :D sbenarny ktaorgg starjump 100x jehh tapi kan disebabkan K.K sayangg aku ny haa NURIZZATI AKMA. ktaorgg kena starjump 200x lebey. haihh = =" kaki aku ny dah mcm nak tercabut kau tahu tak? panas jehh aku! tapi sabar lahh kan? huhh! dy bule buad muke selamba badak dy jehh. sape tak palad kan? muke dah lahh mcm mintak penyepak sekali aku bg kaki aku yg panjang ny baru kau tao. bule pulak kau kte yg kau tak gety buad starjump. pehh, bodo gylaa wehh. pastuhh, aku yg mengajarkan kau! aku rase skru kaki aku pun dah nak tercabut sbb ajarkan kau. geram jehh ohh! kau tuhh dah lahh tak makan saman, kaka-2 ny cakap pun kau buad muke seposen kau tuhh. kau pk ktaorgg ny kesian kad kau kea haa? hm, berjiwang bagai. gelii lahh aku ng kau :p grrr~ kau tuhh dah lahh jiran dorm aku, naek muak aku tgok muke kau doe! siyez doe, setiap kali aku tgok kau kan? rase mcm nak shoot jehh kepale kau yg bulad tuhh :) hee~ jahad kan aku ny. elehh, tapi kau seribu kali lagi jahad :D sakaii! hahaha. disebabkan kau, kaki aku ng membe aku yg laen dah mcm orgg TEMPANG tahu! geram wehh, sumpha palad yg teramad gylaa lahh ng kau. aku sabar jehh ng kau tme kite buad starjump tuhh sbb aku pk ade kaka faiqa, zarty ng ain sam jehh. kalau tak, aku ng membe-2 aku dah sepak terajang kau! #gangsterjap. haha. hm, kau tuhh budak baru so buad lahh care budak baru wehh. jgn lahh nak bajed bagus sgad lahh kan? kau ng aku pun bgai sekolah ng pusat serenti tahu tak? #ayadsomeone. huhh! sedar lahh diri tuhh siked. hm, jgn lahh nak jadi BUDAK BARU NAK UP tao, tao, tao! aku risau lahh ng kau ny. haha. #naktermuntahaku. hm, btw.  ktaorgg nak cakap mcm mne skali pun kau still membe ktaorgg walaupun kau ny menyakedkan haty :) hahaha. aku ny waalupun jahad ade jugak belas kasihan tahu, tak mcm kau :p #guraugurau! btw, pasal denda tuhh kenangan akhir tahun kite bersame kan? haha. walaupun ianya menyakedkan kaki aku ng haty aku ny. tapi smua tuhh kenangan sebelum kite semua berpisah kan? awww <3 so sweet. haha. mcm bodo jehh. hee~ wehh, kamilia, pieqah, mun, erra, tyra, ekin, arisha, tasha ng ainur. haha. sabar jelahh kan? tak baek marah-2, #cehh,bapakbajedsiaakuny :p hoho. tpi kesah pulak aku? huhu. untungglahh kad syasya, along, eja ng nuril tak kena :D budak baek lahh katekan. hee :) iloveyou <3

ny lahh muke budak-2 yg kena denda :D


                                             
                         KAMILIA,TEHA,MUN,ERRA AND PIEQAH.

                                                AINUR AMEERA.
                                             
                                                    NURARISHA.
                                                 #belahkanan: SHIKIN.
                                           
                            haa, ny lahh K.K sayangg aku, NURIZZATI AKMA :)


kay lahh sekian sajaa, kbaii. haha.

LIKE ?

No comments:

Post a Comment