anniversary :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 24 October 2011

si hensem saya (':

heyy awak! si hensem saya. sury tao sbb saya tak mampu nak buad awak bahagia bilaa ng saya. saya perlukan mase. awak,  sury sesangad if awak buhsan bilaa ng saya. saya bukan ape, saya taktao kenapa saya bule jadi mcm ny. awak sury teramad sgad! saya sayangg awak. betol, saya mmg sayangg awak. saya taknak orgg laen selain awak. thanks sesangad sbb paham saya. awak, please jangan tinggalkan saya. saya tahu awak kecewa ng sikap saya, just awak ny suke memendam. awak, please jujur kad saya if saya buad salah. jgn simpan kay, saya just nak tahu ape silap saya kad awak. mybe saya bule betolkan kesilapan saya tuhh. awak.,. saya tahu yg awak marah bilaa saya ckp pasal ex saya kan? (: dari segi awak mesej saya tahu lahh awak. kenapa awak tak jujur jehh ng saya? kalau saya tanye yg awak marah kea tak, awak cakap tak. betol kan? tapi sbenarny awak marahkan saya. hm, awak awak! skarang sayangg saya hanya kad awak sorgg, tpi kalau awak tak percaye tak apelahh. saya tak kesah (: just satu jehh perlu awak tahu, HANYA AWAK JEHH DALAM HATI SAYA. sumpha, saya tak typu (': hm,awak thanks jugak sbb always ade ng saya. selalu happykan saya bilaa saya sedey. thanks sesangad ya! awak, please jgn curang kay. tlg jgn hancurkan hati saya, saya tak suke lahh. cukup lahh saya sengsara selama ny. hmm.
saya harap awak bule terima saya dgn seadany walaupun saya ny terok (: awak, saya harap awak jujur kad saya. saya taknak ade rahsia pun diantare kita. kite dah janji kan? (: hope awak dpat tunaikan. hm, kay lahh awak. tuhh jehh saya nak cakap if awak bace blogg saya. lastly, sayasayanggawaksepenuhhatisaya<3 thanks for BE MINE :D kbaii.


LIKE ?

No comments:

Post a Comment