anniversary :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday 24 October 2011

kem anti buli (:



haii blogg, haha. ny aku nak cte pasal tme hary selasa bersamaan 18/10 iaitu hary selasa. #cehhskemagylaayadaku. huhu. tme tuhh hary kedua aku exam tpi aku tak amek pun sebab aku terpilih untk perg KEM ANTI BULI kad IPD TAMPIN! haha. lawak lawak. mule-2 aku pk buhsan lahh perg sne tpi tak buhsan pun. bestt gylaa lahh :D tempat dy lawaa, tenang jehh hati aku perg situ. huhu. hm, budak schl aku yg terpilih just aku, hanna, 2 orgg budak india, 2 budak cina and kaka sabriena. tuhh jehh, sepatotny ramai lagi tpi dyorgg semua tuhh menggedik taknak perg pulak, haha. bialahh dyorg tuhh. abaikan! hm, perjalanan perg sne sejam lebey kud. aku duduk dlam bas tuhh dah mcm duduk kad dlam peti ais, sejuk lakk aiii. hoho. aku ng hanna dlam bas dah mcm orgg gylaa. maen amek amek pic, hee~ biaselahh, budak gylaa snap. hm, smpai jehh kad sne dyorg dah start berceramah smua.tpi mmg bestt lahh, penceramah dy sporting lakk aii. gempak lahh :D pgi tuhh aku tak sarapan sbb aku dah late, so terpakse lahh menahan lapaa (: aku pk kad stu dpat lahh makan nasi tpi dy bgi kuih jehh. pehh! perud aku ny haa siap pocoo pocoo lgi menahan lapaa. haha. then, lepas ktaorgg makan tuhh ade ceramah pasal ape ea. tpi tme ny lahh sedey (': dy suruh kite bayangkan kalau ibu ng aya kite dah tak ade. tme tuhh aku feeling habes lahh, hahaha. dy suruh buad mcm-2 lahh tpi semua pasal ibu ng aya kite. huhu. lepas dah selesai smua tuhh, ade penyampaian sijil pulak. then, tme tuhh pulak aku terpilih. adohh~ sumpha, aku ckp. segan siot ~~ semua pandang, dah lahh aku tak kenal. yg budak lelaki tme aku lalu smua buad WOOO~ gylaa kea ape? haha. tpi kad stu mmg bestt lahh. tme nak balek tuhh kitaorg tunggu bas smbil tuhh menggedik amek pic jap. haha. ntah mcm mne tuhh, t'tbe hujan pulak. apelagi, aku ng hanna maen hujan lahh. lencun wehh baju schl kitaorgg. haha. masuk bas jehh terus menggigil, haha. tpi mmg bestt lahh perg sane. kenangan manis aku (: sayangg lahh kad hanna <3 huhu. kay lahh tuhh jehh. kbaii (:


                                ny lahh pic yang ade (: haha.



 sury ea, pic aku tak secantek kauorgg semua (: 
thankyiouu for reading. papai :D



LIKE ?

No comments:

Post a Comment