anniversary :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 16 September 2011

kecewa !

huhh ! wehh , hari ny gaduh kud ng dy pasal benda bodoh jehh . hmm , menangis gilaa babeng lahh sbb dy . hmm , aku tak sangka pulak bule jdi mcm ny . selamat tak lost contact ng dy ohh ! lgipun aku taknak ): sayangg dy gilaa babeng lahh , aku taknak pisah ng dy doe . hmm , tpi aku paling terase lahh bilaa kau kte yg cinta aku ny tak setia . hmm , thanks ea wehh ! aku hargai semua tuhh . kau tahu tak , aku dah lame tunggu kau . aku sabaa jehh ng kau sbb aku sygg kau . hary ny aku sanggup sakedkan diri aku sbb kau . aku tahu aku tak layak untuk kau . aku tak baek bagi kau kan ? aku terima . tpi kau bule pk tak perasaan aku mcm mne ? wehh , setiap malam aku pk pasal kau ? kdang kdang , aku dah berputus asa nak tunggu kau tpi membe aku ckp tak payah sbb aku sygg kau ! kau tahu tak ? kau pernah pk semua tuhh . ade ? hmm . sudah lahh wehh . tme kau ckp kau dah goodbye forever tuhh , tme tuhh jugak aku sakedkan diri aku ny . aku tahu salah aku , aku selalu buad kau tension kan ? hmm , sury lahh wehh . aku tak ade niat pun . hmm , aku rase makin lame aku text ng kau , kau mcm dah buhsan ng aku kan ? kalau kau dah buhsan ckp jelahh wehh , aku tak kesah . tpi skarang baru aku tahu yg kau bukan untuk aku . huhh ! aku mintak maaf sbb selalu sakedkan hati kau , buad kau tension semua . hmm , sury gilaa lahh . lepas ny kalau kau tak perlukan aku , ckp jehh kay . aku terima (: aku harap kau bule dpt seseorang yg bule jge kau , sygg kau , setia ng kau n jge perasaan kau kay . aku doakan yg terbaek untuk kau . cuma satu jehh aku nak kau tahu . aku sygg kau smpai mati . aku perlukan kau ! sumpha tak typu . kau jge dri baek baek kay . hmm , aku tahu kau menyesal sbb kenal ng sygg aku kan ? (: tak apelahh wehh . aku tak kesah . kay lahh bubyy .
LIKE ?

No comments:

Post a Comment