anniversary :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 4 October 2011

biee . . ,

haii blogg (: hmm , hary ny mao cite pasal BIEE aku lahh . HAHA . #perasanjehhakuny . , 
hmm , first tme lahh aku panggil dy '' BIEE '' .  huhu . lawak ohh ! dy pun tak kesah aku panggil dy biee walaupun kitaorg tak ade pape relationship (: hoho . sengal kan ? (: hee ~ biase lahh tuhh , gedik gedik jap :p hmm , aku sayangg dy lahh . SAYANGG sesangad ! :D tapi skarang aku dah taknak berharap yg dy akan jdi milik aku .  aku tahu bilaa kita mngharapkan sangad sesuatu tuhh pasti dy takkan jdi milik kita kan ? (: so , aku taknak berharap and takkan berharap lgi . bialahh sesuatu tuhh dtgg kad kite sendri bilaa dy nakkan kite . betul tak ? hmm , aku taknak lahh di statement kan sbgai PEREMPUAN TERHEGEH HEGEH . huhu . aku rindu lahh kad dy . dah lahh tak dpat jumpe dy . hmm , susah betul lahh kalau mcm ny . huhh ! tapi kan aku takod lahh dy just nak maenkan perasaan aku ): hmm . dah lahh abaikan ! tpi kan aku kesian kud kad dy . pasal aku dy kena hina smua . hmm , sabaa jelahh . aku pun satu asyik nak blame dy jehh kan ? mesti dy tension ng aku ! yelahh perasaan orgg , sape tahu . betul ckp dy . asyik orgg jehh yg kena paham aku tpi aku tak paham pun perasaan orgg . hmm , AIN AIN ! ape nak jadi ng kau ny . aku rase yg aku ny just  menyemak jehh kad dalam hidup dy . kenapa lahh aku hadir dlam hidup dy ? kalau tak , tak ade smua ny terjadi kan ? hmm . benda dah lepas nak buad mcm mne . kalau ditakdirkan satu hari nanti aku ng dy berpisah , mesti sedey kan ? (: banyak sgad kenangan aku ng dy walaupun ktaorg ny kenal brape bulan jehh . tpi bgi aku , aku rase mcm aku ng dy dah lame kenal . haha . #orggkuadperasanmmgmcmny . hee ~ aku harap ktaorg kawan smpai bilaa bilaa (: aminn . . . ,
kay lahh . nak tydo lahh . mate sudah kuyu mcm ny ~~ huhu . 
kbaii . 
#iloveyoufuckindamnsomuchBIEE <3 

LIKE ?

No comments:

Post a Comment